onsdag den 16. december 2009

"Do You wanna be on top"?

Jeg søgte på youtube efter ANTM, da jeg ikke får mulighed for at se finalen på den omgang der pt. kører på tv3.

Nå men, så faldt jeg over en youtubekanal der har hele den nyeste sæson - lige bortset fra en enkelt bid pt. (shame on You!)

Men det er den "cykel" med de lave modeller, hvilket også er fint nok.
Men hold da op, nogle af disse piger ser i mine øjne slet ikke sunde ud når de ikke er dækket af tøj.
De ser meget mere afpillede ud end de de piger der er et par centimeter højere.

Men sjovt det er det at se.

8 kommentarer:

Beam sagde ...

Jeg er nysgerrig. Hvilken sæson er det? Jeg ser det jo kun på TV3, så jeg ved (vist nok) ikke hvem der vinder den.

Sacha sagde ...

Den der kører på tv3 er cycle 12 og finaleafsnittet ligger på youtube.

Den med de lave er cycle 13 og findes på kanalen: "TheStixay's Channel"
Hvis du skulle have lyst til at se den.

Joanna sagde ...

cykel 13 ligger også på SurfTheChannel. Det er lidt nemmere

Sacha sagde ...

Tak :)

Jeg har endnu ikke kastet mig over det sted på nettet, er bange for at jeg måtte blive afhængig af alle de serier der måtte være der :D

Beam sagde ...

Ok, ja, det er vist sandt nok, at det er nr. 12. Min personlige favorit er dog allerede røget ud. Æv.

Sacha sagde ...

Jeg havde to favoritter, og den ene er røget (Fo og Allyson).

Chaos sagde ...

Cycle 13 er imo en af de bedste sæsoner. Også selvom det er med lave tøser. :D Og så var jeg endelig enig med dommerpanelet i, hvem der skulle vinde den sæson. Usj!

Sacha sagde ...

Jeg er mindre end dem alle sammen, der er kun en der er på højde med mig :D

Sæsonen er klart god, nu har jeg efterhånden fået gnavet mig igennem den.

Jeg kan godt lide konceptet at hive de lidt lavere piger frem i lyset, for at vise at der findes modeller derude som ikke er tårnhøje.