mandag den 7. december 2009

Den der forbandede tvivl.

Var forbi H&M søndag på min julegaveshoppingtur og her faldt jeg over denne bolerojakke.
Jeg er temmelig overrasket over at den faktisk sluttede til under brystet og ikke midt på brystet, og den faktisk kunne lukkes over brystet og samtidigt med også sidde til over ryggen!
Dette sker meget sjældent!
Plus den fremhæver min talje, som ellers har det med at forsvinde fordi den er meget lang og knap så defineret.

Men… og selvfølgelig er der et men, jeg er så i tvivl mht. skulderne.
Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg bliver bredskuldret i den, grundet snittet, da det ikke definerer skuldrene.

Der er intet billede af mig i den, da jeg havde glemt at smække strøm på telefonen, og derfor ikke egnet til at tage et utal af prøverumsbilleder med.

H&M: 250kr – på nettet i blå dog kun 124,50kr

2 kommentarer:

Chaos sagde ...

Jeg siger køb! Den er da fin. :)

Sacha sagde ...

Jeg har i dag prøvet den og taget billede af det, så er det lettere at vurdere om det er hit eller skidt.

For den er fin, men tvivlen er der forsat.