lørdag den 19. december 2009

17. december: Winter Wonderland

DSC03681

Jeg er en smule bagud med kalenderen, men det er der en rigtig god forklaring på.
Torsdag havnede jeg i Odense og hold da op!
Hvor var der meget sne i forhold til det jeg havde oplevet hjemme i det storkøbenhavnske.
Bare det at krydse det store indianerkryds ved banegården var en udfordring for mig og mine Converse, i det jeg måtte kæmpe mig igennem snedriverne, så mine tæer var som istapper efter en ganske kort gåtur.

Overnatningen måtte foretages hos noget familie inde i Odense, da det at komme ud til de mere landlige egne af fyn blev frarådet af myndighederne, da meldingen lød: “Al udnødvendig kørsel frarådes”.
Snefyning var det store problem, da det flyttede den fine puddersne fra mark til mark over vejene – stort problem på fyn, da øen er flad som en pandekage.

Men vi kan ikke komme udenom at sne er smukt og det ude på landet et julekort værdigt.

For at få åbnet de manglende låger i kalenderen.

Stikordene for den 18. december er: Disneys verden.

Ingen kommentarer: