onsdag den 2. december 2009

2. december: Forventninger

DSC03556

Dagens stikord var som bekendt forventninger.
Egentlig havde jeg et andet motiv i tankerne, noget der havde krævet at jeg skulle have bevæget mig udenfor, men da søløvehosten holdt mig fanget under dyner og tæpper i dag, så røg det motiv og endnu en gang skulle der tænkes hurtigt.
Men motivet kom faktisk af sig selv, da jeg gik i køkkenet.
Jeg ville for 117. gang forsøge mig med æggekage/omelet og efter et flere enslydende tips om hvordan sådan en æggemad lykkes uden at ende i smadder, så havde jeg en forventning om at det måtte lykkes denne gang.

Og hvad skete der? Det lykkedes rent faktisk.

Julen er forventningernes tid, i biblen var det forventningen om frelserens komme - Guds søn.
December er min opfattelse den måned har har flest forventninger omkring sig, den perfekte julefrokost/-aften/-gaver osv.
Der er gerne alt for høje forventninger til hvad der skal ske i løbet af december.

Stikordet for den 3. december er: Farve(r)

1 kommentar:

Beam sagde ...

Skæg lille leg, du har lavet. :o)