fredag den 11. december 2009

Seneste køb.

DSC03630

Nogle gange kan det være sjovt at kaste sig ud i noget nyt, hvilket jeg så har gjort i dag.
Det var godt nok ikke noget stort og forkromet nyt jeg har gjort, har blot købt en primer og en rosa’ish skygge.

Den rosa skygge er ikke noget jeg ville have købt tidligere, men tænkte at jeg skulle prøve noget nyt og da farven så ganske fin ud sammen med par af de brune skygger på hylden (som jeg havde i forvejen derhjemme), tænkte jeg at det næppe kunne være et farligt køb.

3 kommentarer:

PROVINS sagde ...

Lækkert! Ja jeg mangler stadig en rosa skygge.. det kunne være det skulle være et julegave ønske..

Beam sagde ...

Virker den så efter hensigten? Jeg har et par primere liggende, men bruger dem sjældent. Øjenskyggen lægger sig jo så i folden - men det ses vist ikke med min daglige beige skygge. (At least I hope not! Haha!)

Sacha sagde ...

@ provins.
Den pink er ikke pink på den skrappe måde, men passer godt sammen med de brunlige skygger på en naturlig måde.

@ beam.
Primeren hjalp på holde på foundationen og glattede problemområderne ud.
Jeg skal ikke kunne sige om den hjalp på øjenskyggen, det lagde jeg slet ikke mærke til :D
Det skal siges at jeg glemte helt at afprøve primeren sammen med concealeren, da jeg røg lidt i tidsnød inden jeg skulle ud af døren.
Dog nev primeren lidt i huden omkring øjnene, men jeg er også rimelig sart lige der.