tirsdag den 29. december 2009

Begavet – julebegavet.

Så er jeg vel hjemme og har fået taget et par billeder af det jeg blev begavet af julen 2009, nogle billederne endte jeg så med at slette i stedet for at sende dem til computeren (D’oh!).

Den absolut mest uventede gave fik jeg af lillebror.
Det var den eneste af gaverne han havde købt helt på egen hånd samt pakket ind.
Han fortalte at han følte sig kastereret da han havde købt den, fordi dens lyserøde udseende skreg igennem den meget tynde pose og et par hunkønsvæsner gav ham elevatorblikket, da han gik igennem kassen.
Det forstår man næsten ikke, eller…

DSC03757 
Af min søster fik jeg hyggesokker og et Pilgrimvedhæng (nærbilledet af vedhænget var et af dem der smuttede – men det er “asiattegnet”/”modebloggertegnet”).
DSC03740
Af min mor fik jeg et par guldøreringe, sådan et par som en københavnerdulleekspedient ikke mente fandtes – Mmm… nothing like provinsen.
DSC03746
Mit rovdyr har været på shopping – hvem elsker ikke gaver fra kæledyrene? (Ja, det er halskæden fra UO – købt af mig, betalt af forældrene og givet af rovdyret)
DSC03754 
Af min mormor og morfar fik jeg lidt mere pynt til mig selv – noget jeg var med ude at købe, valgte selv kæden og korset.
DSC03744 
Udover dette fik jeg:
Far: Et krakskort over København og Omegn 2010 (ja, jeg er mere en kortbogs kind of girl end til webkort).

Mormor og morfar: 200kr.

Bedstemor: 100kr

Mor: en strikket og filtet grydelap.

Alt i alt synes jeg at jeg har fået nogle rigtig gode gaver, og nu er jeg vist også i stand til at samle syv guld ting til den blogleg jeg blev tagget i for længe siden af http://mitkaos.blogspot.com/

2 kommentarer:

Chaos sagde ...

Det ser jeg frem til!! :D

Sacha sagde ...

Hehe...

:D