fredag den 1. januar 2010

Årtiets sidste outfit!

Hvor hurtigt kan man få tøj på og kastet en omgang krigsmaling på og omkring øjnene??
Svaret er: 20 min!

Så her det bedste af en række poseringer, det var møgsvært at holde masken, jeg var ved at flække sammen af grin og billedet blev først taget hver gang jeg var knækket mest sammen af grin.

Det var nok en af de bedste nytårsaftenenr, hvis ikke den bedste og det er temmelig store ord af en, der synes nytårsaftenkonceptet er blæst alt for meget op (aka antinytårsperson).

Blandt pigerne var alle uden aftalt iført et eller andet i lilla, så jeg måtte drøne op på værelset og finde et par lilla ting (stjernehårbøjle og lilla glasperlekæde).


DSC03775

Pufærmebluse (H&M), Tanktop (Vero Moda), Nederdel (H&M), Strømpebukser (??), Sko (S///BAR), Hårbøjle (Pieces), Halskæde med Kors (Pilgrim),
Lilla halskæde (hjemmebikset)

 

Nå ja, hvorfor være kedelig?
Så jeg hev de neongrønne frem af skuffen, det var faktisk der jeg godt kunne have brugt et par helt hvide til at tage under for at gøre dem endnu mere grønne (visuelt).

2 kommentarer:

rijaH sagde ...

Kan godt se hva du mener med de hvide under, men fedt at turde :P Det tror jeg ik jeg gjorde i hvert fald, ikke medmindre jeg var helt sikker på at være samme ikke-offentlige sted hele aftenen i hvert fald ;D godt nytår til dig :D

Sacha sagde ...

De har været mere neongrønne en gang :D

Jeg er ikke så bange når det gælder strømpebukser, så længe det er alt andet end hudfarvede.

Har fået min del af elevatorblikkene i Odense, når jeg har vadet rundt på gågaden i ført farvestrålende ben :D