søndag den 10. januar 2010

A og B hold, eller blot reaktionær - det er spørgsmålet sagde Kategorina.

Nu hvor der skal ryddes op på bloggen, så overvejer jeg også at rydde op i mine blogkategorier og i stedet samle dem i to.
Men men men... så kommer mit pleasergen ind forbi, for med disse to kategorier vil den ene for et favoritlignende stempel, mens den anden er de andre som jeg også læser, men ikke nødvendigvis som de første.

Er jeg et forfærdeligt menneske hvis jeg deler folk op, for har lært andre steder at A og B-hold ikke er noget positivt ladet og alle helst skal være på A-holdet, hvis man er bare en smule politisk korrekt.

Så skal jeg være i mit Rasmus-modsat lune (hvilket jeg er i tit) og være aldeles politisk ukorrekt og dele folk op i A og B, eller skal jeg være pisse reaktionær og have de nuværende kategorier i en mere støvsuget form?

Se det er det gyldne spørgsmål.

Ingen kommentarer: