søndag den 17. januar 2010

Er det for Morten Korch'ske eller blot for anti-københavnsk?

Nogle gange kan man få de vildeste madsavn, brugt med et mere fancy sooo 00'erne ord: Cravings, og mit er så sagosuppe.

Men kan jeg finde disse gryn her i københavnske?
Ikke sådan umiddelbart de steder man normalt skulle tro altså de større supermarkeder, for dem jeg har været forbi har ikke haft det på hylderne, dvs. hverken Føtex, Kvickly eller Irma havde det på hylden.

Så er det meget nærliggende at få tanken, spiser man vitterligt ikke sådan noget herovre?

For det har man en gang gjort, hvis jeg husker mine danske børnebøger korrekt - mener at enten er Frode eller lille Virgil der ikke kan lide sagosuppe, måske det blot er gået i glemmebogen og venter på at en af de hippe danske kokke hiver den frem igen.

Ingen kommentarer: