mandag den 11. januar 2010

En opdateret blogliste

Så blev bloglisten opdateret og jeg besluttede mig for at samle det hele på en liste, ikke fordi jeg ikke vil træde nogen over tæerne mht. favoritter.
Simpelthen fordi favoritlisten blev temmelig lang og hvad er pointen så med en overskuelige favoritliste?

Så i stedet har jeg smækket dem alle på, eller alle dem der er aktive (og dem jeg ved er aktive, blot ikke så ofte), men i stedet valgt at kun de 10 senest opdaterede (så senest som Blogger nu en gang kan registrere... no futher comments!).

På denne måde har jeg igen plads til at vise tidspunkt og titel på seneste indlæg, hvilket er en tilbagevenden til denne blogs barndom.

Så er der intet interessant at finde på de 10 første blogs, så er det blot at klikke på den lille knap i hjørnet, så dukker der mere guld frem.

Jeg arbejder forsat med det perfekte billede til min header, har også et godt baggrundsbillede, som blot mangler det der ekstra.

Stay tuned!

Ingen kommentarer: