mandag den 4. januar 2010

Modehimmelen

aka tfs aka the fashion spot og der har jeg nu fået adgang til.

Til de de der ikke måtte vide hvad det er, så er det et internationalt modeforum, hvor alt der kunne have med mode at gøre kan blive vendt.

Mine første timer i modehimmelen er gået med at blive bekendt med hvad der sker i de forskellige fora.

Jeg huserer nok mest som lurer derinde, da jeg ikke er så hardcore fashionista som andre.
Men jeg håber på at få lidt inspiration til gaderoben og min personlige stil.

4 kommentarer:

rijaH sagde ...

Virker registreringen nu? Jeg fik fejl da jeg prøvede der omkring k.20 :(

Sacha sagde ...

Jeg kom ind omkring klokken 20.

Prøv et par gange, det er hvad jeg har gjort og pludselig røg jeg igennem.

rijaH sagde ...

yes jeg er på nu.. men har ikke fået den der næste mail om jeg ska confirme min konto :(

Sacha sagde ...

Mærkeligt, men hvis du er kommet ind, så er det vel det.