torsdag den 28. januar 2010

Nu kan jeg blive lakket godt til.

DSC03875

DSC03876

Tilbud i UO, to neglelakker for ens pris og så er der den der lille ting kaldes studierabat oven i, så den totale pris blev 63kr, hvilket er slet ikke er dårligt.
Jeg kan lige så godt udnytte studierabatterne i den tid jeg har muligheden for det.

Farverne er ikke så pokkers tydelige, men den ene er sort med lidt glimmer og den anden minder meget i farven om posen den ligger på.
Den brunelige har jeg så jagtet siden en gang i efteråret hvor jeg så den og havde planer om at købe den, men jeg ville lige tage en runde i butikken og da jeg vendte tilbage var den ene der stod der væk!
Mega meget øv, så jeg opgav lidt at lede efter den, så glæden var stor da den stod foran mig i dag og jeg slap den ikke denne gang, da jeg tog rundten i butikken!
My precious, som Golum ville sige det.

Så var jeg meget tæt på at købe en hat (på udsalg) og kirsebærlæbepomaden jeg nævnte forleden, men jeg overvejer det forsat.

Ingen kommentarer: