lørdag den 16. maj 2009

Brilleabe part II

Som ventet, så var mit syn ændret siden sidste synsprøve for godt fire år siden, så der skulle kigges på et nyt stel.
Jeg havde håbet at jeg kunne nøjes med et af de billigste stel til max 500kr, men min næse har en lille bitte skævhed, så indbyggede næsedupper i stellet passer ikke til min næse, så der røg en del stel på den konto.

Jeg endte efter lang tids prøveri med dette stel, som lidt morsomt minder i stilen om mine nuværende briller og endda også stellet før dette.
Dog er der to striber af glitrende sten langs brillestangen.



Billedkredit: Louis Nielsen


Da Louis Nielsen har 2 for 1, så ville det være dumt ikke at tage et ekstra stel med i sat solbrilleglas.

Så følgende stel skal udstyrres med brunligt glas udover styrken.



Så nu er det "bare" at vente på at brillerne bliver klar.

Ingen kommentarer: