søndag den 17. maj 2009

Jeg skal ALDRIG have...

Siden jeg som 6 årig børnehaveklassebarn, så en af de "store" komme i skole iført ripped jeans, med revner overalt på bukserne, både foran og ikke bagpå lige under røven, så har jeg tænkt:"Yikes! Aldrig skal jeg selv have sådan et par bukser på!"

Men det var så indtil forleden i Gina Tricot, hvor jeg for sjov ville prøve sådan et par og det var så lige der, at jeg måtte overgive mig.
For bukserne sad fantastisk bag på, hvilket sker utroligt sjældent.

Jeg overvejer dog at sætte lapper på lårene, da snorene der ellers er mere end villige til at agere snore på en skinke, hvis de ikke er rettet plads.



I prøverummet hos Gina Tricot:
Ripped jeans - Gina Tricot
T-shirt - Gina Tricot
Hvid og lyserød stribet body - Gina Tricot
Sorte leggings - eget par.



Jeg kan lige se flere mulige kombinationer med dette par jeans og så lige en bonus ved at have korte ben, modepolitiet kommer ikke efter en, hvis man render rundt med opsmøgede ben!

Ingen kommentarer: