onsdag den 20. maj 2009

Temaet er: Barbie

Sikke mange fine ting der er dukket op inde hos H&M.

Det er nærmest et mindre barbietema, med høøøøøøøøje lyserøde sko, blomstrede bodies, lyserøde minimarengskjoler og lange gudinde kjoler.
I den grad Barbie!

Hvis mine fødder ikke var besværlige og hælen lidt mindre, så ville jeg sige: HAPS!

H&M til 349kr


Der er intet som en lille bitte sløjfe.


H&M til 24,95kr

Denne kjole er fantastisk, den er hellang uden at være for lang til en lille en som mig, og så er der plads til barmen.
Den står på overvejer meget "kraftigt listen", har en anledning på den anden side af sommeren, hvor den vil være perfekt.

H&M til 398kr


Åh.. En body så flash at maveskin undgåes og så med et print af roser.


H&M til 179kr


Hvis jeg bare havde en lidt mindre barm, for denne kjole er rigtig fin.

H&M til 398kr

3 kommentarer:

Signe sagde ...

Hej,
Jeg har linket til din blog på min blog fordi jeg har benyttet mig af din (fantastiske) vejledning til at sætte en youtube video ind på bloggen. Håber at det er ok?

...og tak for hjælpen :)

Sacha sagde ...

Hej Signe.

Du er velkommen til at linke til min blog, og tak for den gestus.

Jeg er glad for at du kunne bruge min youtubeguide.

Mvh Scient.hybrid

Signe sagde ...

Tak skal du have :)