søndag den 17. maj 2009

Tombolaen kaldet klædeskabet

Alt mit tøj ligger på en hylde i en enkelt kurv, samt hængende på bøjlestangen lige over, så det at vælge tøj om morgenen er lidt som en tombola: Vælg noget tilfældigt og håb på gevindst.

Jeg har ikke noget spejl, så out-fit tjek sker ved enten af finde et spejl i en butik eller stable adskellige ting ovenpå hinanden med kameraet som kransekagefigur.

Så er den sidste ting, jeg er god til at tage billederne, men elendig til at flashe dem, så jeg vælger strategien: "Bunkeflash".



Utroligt at jeg i starten af denne sæson fortrød sidste års køb af grøn blazer, for den er nu egentlig rigtig god og ikke almindelig kedelig sort.
De nålestribede shorts på billedet til venstre og den røde nederdel på billedet til højre, er klart mine yndlings underdele i min tøjsamling, da begge dele er anvendelige til enhver anledning.


Den hvide blondekjole på billedet til venstre, er faktisk min studenterkjole tilbage fra sommeren 2002 og den er først rigtigt kommet i brug her på det seneste, nostalgien er årsagen til at den ikke er røget ud for længst.
På billedet til venstre ses igen de nålestribede shorts - beviset på at de er blandt favoritterne.

Ingen kommentarer: