onsdag den 13. maj 2009

Fra rødspætte til ensartet

Jeg er ikke verdens største sminkedukke, kan sagtens gå uden make-up i flere dage


Øverst: Lightening touch (nr. 03)- The Body Shop
Midten: Touch up concealer (grøn nr.5) - GOSH
Nederst: Touch up concealer (nr. 7) - GOSH




Så er det godt, at der findes produkter som kan mindske rødspætteudseendet og fremme en mere ensartet overflade.

Til dette formål har jeg tre produkter som fint supplerer hinanden, den grønne er genial til de allermest røde pletter, den "hudfarvede" concealer fra GOSH er genial til de mørke render under øjnene, da dækker lige den tand bedre end pennen fra The Body Shop lige der.
Til alle de andre røde pletter og til at dække der hvor den grønne pen har været, anvendes concealeren fra The Body Shop.

Når jeg er knap så rødspætteramt, så gør pennen fra The Body Shop hele arbejdet alene.

Disse ting kan selvfølgelig ikke stå alene, så enten anvender jeg en fast mineral foundation fra M.A.C eller en fast transparant pudder fra The Body Shop, alt efter hvilket humør jeg er i.

Ingen kommentarer: