fredag den 1. maj 2009

Solklar





I forrige indlæg skrev jeg lidt om solcreme og så måtte jeg jo hellere gøre noget ved det.

Det blev til en creme til ansigtet og den klistre ikke, dejligt!
Så en solstift til mine ørespidser og næsetippen, hvor jeg gerne bliver rød.
Det gode ved disse to striber er at de er svanemærket, hvilket er et nordisk miljøstempel, så lidt til samvittigheden er der også.

Mine fødder skal også plejes, så en fodbadeolie er det også blevet til, samt to neglelakker.
En underlak og så den neonpinke (34) fra depend.

Så nu er jeg så småt klar til solen, hvilket ikke helt hamonerer med vejrudsigten den kommende uge.

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Åh jeg skal virkelig også have købt noget solcreme....ellers ender jeg med at blive meget rød i fjæset.

Sacha sagde ...

Den til ansigtet jeg har købt, føles som en almindelig ansigtscreme, med en meget meget svag duft.
Så den kan anbefales og så er der en flad 20'er at spare indtil den 9.maj.