onsdag den 13. maj 2009

Hudfarvede nyloner

Hvis der er noget jeg bryder mig meget lidt om, så er det de hudfarvede nyloner.
Der findes ikke noget der er værre beklædningsgenstand end disse hudfarvede satanner.

For hele humlen ved dem er netop hudfarven, for vi render ikke alle sammen rundt med samme farve, især irriterende er det for de af os render rundt med farven man kunne kalde: "Meget bleg slash gennemsigtig".

Gentagne gange er jeg endt i et par lidt for mørke strømper, fordi jeg først i sidste øjeblik er kommet i tanke om, at jeg til den pågældende begivenhed ikke kan ankomme i de sædvanlige sorte 100den strømper.

Så nu har jeg besluttet at være lidt på forkant med tingne, så nu er jeg gået på jagt efter den farve der ligger tættest op ad min egen hudfarve.
Hvilket muligvis er lykkes, fandt strømperne i en lidt for stor størrelse.

Men de hudfarvede nyloner og jeg bliver næppe aldrig de bedste venner, men nogle gange så er de et bedre alternativ end mine bare ben, som vil kræve at resten af verden bærer solbriller for at undgå at blive blændet.

Ingen kommentarer: