mandag den 18. maj 2009

Skriv løs!

Har man først slæbt sig igennem en stor opgave, bare en enkelt gang så kender man sandsynligvis til skriveblokeringer.

Sådan en fætter har siddet på min skulder de sidste par uger, og jeg har derfor ikke skrevet det vilde på min opgave, da jeg i stedet er endt med at stirre på den dumme lille markør i mit worddokument.

I dag ser det ud til at der er gået hul på bylden og jeg har skrevet og skrevet, godt nok en del sludder og en masse halve sætninger, men jeg har skrevet.
Det giver mig teoribasis at arbejde videre med, når jeg har fundet kildemateriale.
Det har også givet mig idéer til lidt mere teoretisk kemisk analyse over det jeg arbejder med, hvilket vil være ganske udemærket at have med i rapporten, da disse teoretiske ting fortæller en del om hvorfor tingene opfører sig, som de gør.

Min bachelor trak tænder ud og jeg ønsker ikke at det skal ske her under specialet, så derfor brainstormer jeg på computeren og ikke på et fedtet stykke ternet papir ved siden af, som jeg gjorde sidst.
Da sådan et stykke papir godt kan forsvinde i stakken af papirer, samtidigt har jeg investeret i en stor tyk mappe, til de relevante papirer der måtte komme.
Mappen er i øvrigt den fra forrige indlæg.

Men det gyldne råd her er: Skriv skriv skriv!

Ingen kommentarer: