lørdag den 16. maj 2009

... den får så hatten passer.

Dette er HATTEN, hvorfor har jeg ikke set den i nogen butik i det Københavnske, det er sådan en hat a la dem Marc Jacobs fra SS09 kollektionen.
Jeg er ikke gode venner med Trilby, som er den model der er at finde alle steder i alle mulige og umulige farver.

Hvis der nu var angivet størrelsen på hatten og ikke blot one-size, så kunne jeg være ualmindelig fristet af, at smide mine penge efter hatten på ASos.



Denne fascinator er også lidt fin, den er lidt elegant.
Men en minihat er nok, købte som tidligere skrevet en lille hat på en kam tidligere på ugen.
Overvejer om den skal pyntes med tyl og bånd.
Men havde jeg ikke den, så kunne jeg godt overveje følgende:


Fascinator



Begge hatte er fundet hos engelske Asos og der er under billederne direkte link til produkterne.

Ingen kommentarer: