fredag den 21. august 2009

50 ligegyldige spørgsmål

Hvor var du 3 for 3 timer siden?
I min seng hvor jeg stenede Kongen af Queens på Zulu, ergo hjemme ;)

Hvem er du forelsket i?
Nobody og skulle jeg være ville jeg ikke skrive det her ;)

Har du nogensinde spist et farvekridt?
Nej, det skulle jeg ikke mene.

Er der noget pink i nærheden af dig?
Ja, lige pt. er det nok mit tv der er mest pink eftersom der der er Legally blonde i tossekassen og Elle er som bekendt iklædt pink :D

Hvornår var du sidste gang i centeret(the mall)?
Hmm... Det må være en to uger siden.

Har du strømper på lige nu?
Nej, har jeg helst ikke i sommerperioden.

Har din familie en bil der er mere værd end 10000 kr? (den kan ikke rigtig oversættes da amerikansker biler er meget billigere end i DK)
Ja, det skulle jeg mene ;)

Hvornår kørte du sidste gang ud af byen?
Bum bum bum... den var vel kvart over fem, inden jeg steg på toget.


Har du været i biffen de sidste 5 dage?
Nej, sidst jeg var i biffen var premieredagen for den seneste Harry Potter film.

Er du hot?
Ja, jeg fryser ikke ligefrem (høhø), selfølgelig er jeg hot - I'm blonde! ;)

Hvad var det sidste du drak?
Cider.

Hvad har du på lige nu?
Nattøj...


Vasker du selv din bil eller køre du i en bilvask?
Sådan noget slipper jeg for at gøre i, da jeg slet ikke har bil.

Sidste du fik at spise?
B&J Cookie doug.

Hvor var du i sidste uge på samme tid?
Hjemme foran tossekassen - ahh.. fredag.

Har du købt noget tøj i denne uge?
Ja, hvis en taske gælde.

Hvornår var sidste gang du løb?
I dag, for at nå toget.

Hvad var den sidste sportsevent du har set?
Øh, det var vist en gang i juni, hvor jeg så min bror spille kamp.

Hvilket dyr er din favorit?
Kat.

Din drømmeferie?
En eller anden storby.

Hvems hus/lejlighed var du sidst i?
En MSS-"dulles" lejlighed.

Værste skade du nogensinde har haft?
Ehm... tough one.
Men det må være det brækkede haleben, det gjorde det ubehageligt at være mig.

Har du været forelsket?
Er da stadig ;D

Savner du nogen lige nu?
Mjah, ikke rigtigt.


Sidste film du så?
Legally blonde - den er på nu.

Hvad er dit hemmelig våben til at narre det modsatte køn?
Jeg har vist ikke noget hemmeligt våben, i så fald så kender jeg det ikke selv.

Hvad er dine planer for i aften?
Stene tv og lægge billeder ind på computeren.

Hvem er den sidste person du har sendt en Facebook besked til?
Hmm... det husker jeg ikke, det er noget tid siden.

Næste rejse du skal på?
Lur mig ikke om den går til øen på et eller andet ukendt tidspunkt.

Har du nogensinde været på lejr af en art?
Ja, på en lejr et sted i Iowa sammen med en masse andre unge mennesker for syv år siden.

Fik du gode karakterer i skolen?
Jeg har aldrig været en "A-student", så meget kloge-åge er jeg ikke.

Hvad vil du gerne vide om fremtiden?
Om jeg får et job efter endt uddannelse.

Har du parfume eller deo på?
Ja, jeg er ikke total hulekvinde.

Har du tid hos lægen i år?
Ikke noget planlagt.

Hvor er din bedste ven/veninde?
Ingen idé, hjemme?

Hvordan er din bedste ven/veninde?
En jeg er utrolig glad for at have mødt, hvis jeg ejede hendes tålmodighed ville min symaskine ikke samle støv ;)

Er du solbrændt?
Nope, det ville være en overdrivelse at påstå.

Hvad hører du lige nu?
Tv'et.

Samler du på noget?
Ja... sugerør, pins og barbiedukker (kun de som er på en eller anden måde er specielle)

Who is the biggest gossiper you know?
Haha... jeg nævner ingen navne, men de største sladretøser jeg kender er indehaver af XY-kombinationen.

Sidste gang du blev stoppet af politiet?
Et par år siden, hvor der var meget lidt lys på mine cykellygter, hvor jeg fik en løftet pegefinger.

Har du nogensinde drukket din sodavand fra sugerør?
Ja - mine sugerør skal jo bruges til noget.

Hvad har du skrevet i din sidste sms?
Hehe :D

Kan du li stærk sauce?
Mmm.. Yes please.

Sidste gang du tog et bad?
I forgårs.

Har du vasketøj du ska ha vasket?
Nix, fik overstået storvasken forleden.

Hvor stammer du fra?
Fra Fyens land aka øen.

Er du nogens bedste ven?
Det ville være okay, men bare en nær ven er også fint nok.

Er du rig?
På erfaringer og oplevelser? Ja, men på penge og andre materielle ting, nej.

Hvad lavede du igår kl.24?
Fald i søvn til tv'et.

Jeg tagger:

Ingen kommentarer: