onsdag den 12. august 2009

Man kan kun have for få kjoler!

Så i går efter dagens dont og inden sæsonens første møde, så drønede jeg i H&M på kjolejagt.
(Thank God for H&M at Kultorvet)
Efter at have rådført mig hos flere ærlige kvinder (jeg går udfra de er ærlige), så mishandlede jeg onkel Dan ved at købe den dyreste af kjolerne - altså den grå.

I går prøvede jeg den med en højhalset sort bluse under (NO GO!), jeg pønser lidt på at finde et bredt satinbånd til at binde i taljen, for at markere den illusion af talje kjolen giver.

Jeg har allerede fler idéer til hvordan kjolen kan styles.
* med min nyindkøbte minihat.
* med (mange) lange perlekæder.

Den kjoler minder mig så meget om den vægtegning i H&M på Kultorvet.

Mmmm... Den kjole tror jeg nok jeg bliver glad for!

Ingen kommentarer: