søndag den 2. august 2009

Ville jeg købe den når prøven er tom?

I sidste nummer af Elle fulgte der en prøve med, på en håndcreme fra Dr.Hauschka, hvilket skulle være et sundt mærke - alt er selvfølgelig relativt, da der er kemi i.
Cremen ligger i mit penalhus og dermed med mig på uni, hvor luften er hård mod mine hænder i laboratoriet pga. ventilationssystemet. Så det har været let at komme til at bruge. Cremen er sådan set fin nok og tørrer rimelig hurtigt ind, men så er der lige duften!
For cremen er stækt parfumeret og fordi den er så parfumeret hænger duften ved temmelig længe, hvilket jeg ikke er særlig vild med.

DSC02924

Skal jeg komme med en konklusion, så er den ganske god men til den pris gør den ikke noget ekstra i forhold til den noget billigere håndcreme fra Matas, som oven i købet er langt svagere parfumeret.

Så nej, jeg holder mig til min lanolincreme fra Matas stribede serie, selvom Matascremen er en smule mere fed i det.

DSC02926

Ingen kommentarer: