onsdag den 5. august 2009

Stor utilfredshed med tøjskabet!

Jeg kan godt mærke at indholdet i mit klædeskab ikke længere er mig, for jeg har kun lyst til at tage billeder af mine outfits nogle ganske få dag.
Det er vist det man kalder vink med en vognstang!

Jeg klart til det mere klassiske i en eller anden variant, hvilket jeg kan se på de billeder jeg har hentet fra style.com.

Skulle jeg iføre mig bukser, hvadenten det er businesslooket eller mere casual med jeans, så er følgende outfits noget jeg godt kunne bruge som udgangspunkt, hvis jeg havde pengene til at finde noget ligende i highstreetbutikkerne.

Zac Posen - Raquel Zimmermann Zac Posen FW09

3.1 Phillip Lim - Heloise Guerin FW09 3.1 Phillip Lim FW09

MJ - Kamila Filipcikova Marc Jacobs FW09

Jeg er helt vild med sættet fra Zac Posen, det er super klassisk og alligevel ikke, hvis man ser nærmere på detaljerne på ærmerne.
Jeg er fan af fittet tøj og knap så pjattet med hele boyfriendshypen, for God sake I’m a woman!

Hr. Lims sæt er også lækkert, dog med en lidt mere fittet blazer ville det være perfekt – det ligner noget jeg har set i H&M.

Så er der MJ’s kombo af cardi og bukser med pressefolder (bukserne har jeg i en jeansvariant, men de kan ikke lukkes pt *ahem*), men jeg ved ikke lige hvad der sker for modellens frisure?
Dette sæt kunne jeg sagtens anvende i lab i modsætning til de to ovenstående sæt.

Får helt lyst til at hoppe i et par bukser igen, efter at have forsaget dem i et års tid og kun brugt det af nød.



Billedkredit: style.com

Ingen kommentarer: