fredag den 14. august 2009

Mon jeg ikke bare skulle springe på en gammel kending?

Nogle bøger kræver godt nok en overvindelse, for at få den læst færdigt.
Sådan en bog sidder jeg med lige for øjeblikket, det er sådan en bog hvor samtlige karakterer er usympatiske, overfladiske og snobbet.
Det kan godt være bogen hedder fire blondiner, men de to noveller jeg har fået tygget mig igennem har ikke øget den naturlige nysgerrighed for at forsætte læsningen.
Det handler om at være blandt de rigtige mennesker og lade som man er noget andet og mere end mand egentlig er.

Sådan en falskhed som jeg i den virkelige verden krummer lige så meget tæer over.

Så bogen "fire blondiner" af Candace Bushnell kan ikke anbefales, medmindre man absolut ikke har andet læsestof i umiddelbar nærhed.

Jeg tror jeg vil grave bøgerne om Harry Potter frem igen, de er i det mindste noget mere fængende.

Ingen kommentarer: