lørdag den 29. august 2009

En lille udfordring til mig selv

Lige gyldigt hvor lidt konkurrencemenneske man påstår man er, så vil jeg påstå at det at konkurrere og vinde er sjovt også selvom modstanderen er en selv.

Jeg har sat mig for en lille konkurrence på det økonomiske område, jeg vil forsøge at sætte et bestemt beløb af til mad om ugen, hvilket vil kræve en madplan og udnyttelse af alle de ting der er måtte være lagt i køleskabet/skabet/fryseren.

Min udfordring hedder max. 200kr for to uger eller 100kr om ugen.
Hvorfor så kører det over en to ugers periode?
Jo, visse ting koster lidt mere, men til gengæld holder det også til to uger.
Finten ved at lave sådan en konkurrence med sig selv er at holde øje med tilbudsaviserne (tip. de kan fås som elektronisk post) og ellers lægge en madplan der inkludere alle måltider.

Mit største problem i denne konkurrence er madpakken, da jeg absolut ikke finde madpakkebegrebet særligt spændende.
Oven i den økonomiske begrænsning, vil jeg prøve om jeg også kan opfylde sundhedsanbefalingerne.

Så nu er der ikke andet at gøre end at sætte udfordringen i gang!

Ingen kommentarer: