tirsdag den 25. august 2009

Pailletter og sløjfer, ren bling-bling cirkusprinsesse.

De fleste må på nuværende tidspunkt have fundet ud af at pailletter er toppen af poppen og sløjferne har vist efterhånden også ramt alt efterhånden.

Skulle man ikke have fået nok eller slet ikke have fået noget (altså sløjfer og pailletter), så er der mulighed for det i den nærmeste skoringen. Jeg har selv gramset lidt på de to pailletudgaver her og de er fine på hver deres måde.
Personligt ville jeg nok vælge de høje sko, men kun fordi jeg går skævt og hælen på ballarinaerne er af dem type jeg slider ned med det samme. Pailletterne er rigtig fine på disse to par, da de virker knapt så sarte i det, som visse pailletting gør.

skoringen

skoringen2

Så en lille ting: Jeg ejer faktisk intet med pailletter, har ikke fundet den rette ting med pailletter - endnu.

Billedkredit: Printscreen af skoringens hjemmeside

Ingen kommentarer: