mandag den 9. marts 2009

De fodformede.

Billede indsent via mobil, så ingen fancy beskæringer eller andet sjov.

Jeg var en tur i fields med en veninde i lørdags og når man er sådan et sted, så er det normalt at prøve tingene, det er halvdelen af fornøjelsen ved shopping.

Nu er jeg så den "heldige" indehaver af fødder i andefodsfacon, med en god bred forfod.

Det er ikke ligefrem en fodform der indbyder til fine elegante sko.
Jeg må tit og ofte lede i længere tid, førend jeg finder et par sko som sidder godt på fødderne og så ikke er tudegrimme.

Jeg prøvede så dette par og et par pæne festsko kan dette par næppe kaldes, men hvor var det som at hører englesang og harpeklang da min fod kom ned i skoen, for sjældent har jeg oplevet et par sko der var så behagelige.

Den perfekte hverdagssko til mine fødder, men så er der lige prisen.
Som er i den høje ende af skalaen, for denne model står til 900kr.
Slam bam - tak for kaffe!

Øv øv siger jeg bare, men Angulus er ikke et helt billigt mærke, men skulle jeg blive meget desperat på skofronten, så ved jeg hvilket mærke jeg skal gå efter.



Ingen kommentarer: