mandag den 16. marts 2009

Hellere sent end aldrig, eller noget.

I dag har jeg så købt min første foundation, efter at have fået hjælp til det i lørdags hos de søde mennesker i MAC-standen i Magasin.

Jeg er så "heldig" at være meget lyshudet og har derfor haft svært ved at finde en foundation i en lys nok tone.

Så jeg prøvede lykken hos MAC, det kunne jo være at jeg var heldig og bingobanko, heldet var med mig.

Jeg fik prøvet to forskellige toner, som begge ville gå an, og der er selvfølgelig tale om de om de to lyseste toner.
Den lyseste faldt helt i et med min egen hudtone, men den ville kræve at jeg også kastede mig over en blush for at undgå "liglooket", den lidt mørkere tone, ville kunne bruges alene, dog med en toning ud på huden under ansigtet.





Billede og oplysninger om produktet findes her:maccosmetics.com

Fik også prøvet en concealer som var lys nok, den vil jeg dog tygge lidt ekstra på og forsøge om dem jeg har nu kan gå an.

Den eneste hage der er hvad produktet fra MAC er prisen på 215kr, det er i den høje ende.
Men hvor er det lækkert at selv de maddikehvide mennesker også kan få forskønnelse i ansigtet i den rette nuance.
Der er dælme mange lækre ting blandt deres produkter, det er en skidt opdagelse det her.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hehe ja, MAC er et dyrt kendskab. Jeg er vild med deres øjnskygger, prisen er desværre bare for høj. Men de holder nu godt.

Måske jeg snart skal i MAC...

Sacha sagde ...

Jeg har endnu ikke prøvet dem, men jeg har et godt øje til en duoting derfra.

Men med den positive oplevelse jeg har fået i dag ved selv at lægge mineralfoundationtingen, så er det lidt som lavinen er klar til at rulle.