fredag den 13. marts 2009

Endelig weekend!

Denne uge har godt nok været lang, men sådan går det når apparaturet driller og dagene sene.

Det startede ellers udemærket ud i mandags, hvor der ikke var så meget at lave pga. et phd-forsvar i gruppen.
Så jeg mødte først ind til selve forsvaret, hvilket var ganske interessant og særlig interessant for mig, da jeg skal arbejde videre på nogle af de ting, som blev fremlagt i phd-forsvaret.
Tirsdag var der godt nok ikke så meget at lave, men jeg havde et møde inde i København om aftenen, så blev på min pind på kontoret inden mødet.
Mødet trak lidt ud, vi var vist hellere ikke helt så effektive det meste af tiden, så det endte med at klokken var elleve inden jeg var hjemme.
Onsdag var der igen lidt vrøvl med tingene, og sådan noget gør dagen lidt for lang.
Torsdag var en killer, for jeg forlod først uni lidt i syv, så var igen temmelig sent hjemme.

I dag gik forsøgene forholdsvis godt, altså lige bortset fra at frøken fumlefingre her, ikke helt kunne styre hanerne til gasflaskerne, så fik skabt et lidt for højt tryk i gaslinjen, hvilket er et system lavet af glas.
You know, i the pressure is a bit to high, it could make a sound like: Capooow...
Så da klokken var fire kunne jeg forlade min pind, for at gå på weekend.

Men skal jeg så slappe helt af?
Nej da, nu skal det jeg ikke har kunne nå i løbet af ugen laves, så her skal ryddes op (tak til katten for at vælte ting ikke blot et sted, men flere steder!).
Der er en lille tøjvask og en tjekken op på tøjet til festen i næste weekend, og til festen weekenden efter igen.
Skrive på noget politisk gejl, har sat tid af til at arbejde på det i weekenden, for jeg er næppe klar nok i hovedet mandag og tirsdag til at kunne skrive noget fornuftigt der.

Så er den weekend lige som gået, det er så her jeg tænker:
Hold da op hvor er jeg glad for at være single, jeg kan ikke se hvordan skulle have tid til andre end mig (og katten), sådan som min uge ser ud.

Ingen kommentarer: