onsdag den 25. marts 2009

I det tekniske hjørne

Nogle gange skulle man næsten tro, at jeg er personificeringen af Bermudatrekanten, for når det drejer sig om computere, så er jeg ikke ligefrem den mest heldige person, i hvertfald ikke indenfor det sidste års tid især.

Min gamle bærbar gjorde knuder i stor stil og fornylig valgte den som bekendt at gå i sort, så fik jeg min venindes bærbar til låns, indtil jeg fandt en løsning på problemet.

Løsningen blev købet af en mini-pc.

Denne mini-pc har hellere ikke kørt glat, hvilket gjorde at den i går endte med at bøvle med Internet Explorer og den version den kørte der, så når jeg skulle ind på en side, så meldte den fejl og lukkede ned, samtidigt kunne den ikke hvergang finde ud af om den ville lukke rigtigt op for programmerne på computeren.

Det blev jeg temmelig frustreret over, så jeg startede med at smide det seneste program jeg havde lagt ind, helt af.
Det hjalp lidt på hastigheden, men ikke på browseren (IE).
Så det var ikke programmet der var problemet.
I dag er jeg så blevet hjemme fra uni, for jeg har intet at lave på kontoret når den ting jeg skal arbejde med ikke fungerer, som den skal.
Så jeg har smidt ting af og hentet ting ind på computeren ved fjernsupport til min far, som sidder i den anden ende af messenger (messenger er lukket op på venindens maskine).

Så i dag er jeg ved at opdatere, næsten på egen hånd, jeg er bare lidt stolt af mig selv!

Ingen kommentarer: