onsdag den 25. marts 2009

Girlie neoprensleeve søges

Så fik jeg maskinen til at virke og det var med mig ved tasterne og min far som back-up i en anden landsdel.

Så ud med IE8, ind med IE7 og bingo-banko så kørte maskinen noget hurtigere og uden ballade.
Dette blev efterfulgt af installering af et af de essentielle programmer, der skal bruges til databehandlingen i mit speciale.
Så kørte det pludselig uden nogen form for fnidder!

Så kørte jeg diskoprydning og diskdefragmentering, til det sidste var det mere end tydeligt at det var filerne fra det nyligt installerede program der blev flyttet rundt på.

Hold da ferie, hvor er det lækkert at maskinen nu bare kører!

Nu til sagens kerne, I ved hvordan man gør en kort historie lang.
Jeg er på udkig efter et neoprensleeve til maskinen, for indpakning i et viskestykke holder ikke i længden.
Nu er maskinen et lille pus på 10,1" og det er ikke ligefrem fordi sleeves til sådan en lille fyr hænger på træerne, har kun fundet frem til en kedelig sort en.
Kunne ellers godt bruge en mere tøset indpakning af maskinen, nu hvor jeg valgte maskinen ud fra dens indhold og ikke indpakning.
Så er det jeg undres, hvorfor har man ikke fundet ud af at kombinere de to ting endnu?

Hvorfor er de mere tøsede pc'ere noget ral og de mere maskuline pc'ere dem med indhold, hvorfor findes der ikke nogen kombination?

Men kort sagt, jeg er på jagt efter et sleeve til det lille pus.

Anyone?

2 kommentarer:

The Chemist sagde ...

Må jeg anbefale ebay eller amazon? De har næsten alt!

Sacha sagde ...

Jeg havde ikke tænk den tanke, har pt kun søgt på danske sider.

Men tak for tippet, jeg vil prøve at søge videre uden for de danske grænser.