fredag den 27. marts 2009

Klumpen has return

Åhh.. godt med noget sprogligt mis-mask, der findes ikke noget bedre.

Jeg fandt ud af hvorfor mine data så højst mærkværdige ud i går, og jeg fandt først ud af det, da jeg havde kørt andet hold data igennem maskineriet - sådan små 18 dataark.

Jeg klumpen scient.hybrid, har lavet et eller andet med det ark som jeg skal gemme mine data i, inden de skal ind i exel.

Så noget der minder om 24 dataark skal laves op, og dermed også et halvt exelark.

Det er noget der er typisk mig, når kemi står blinker på store imaginære neonskilte, så skal et eller andet gå galt.

I undervisningsforløbene, fik jeg gerne smadret et eller andet eller på anden måde forsinket eller mindsket udbyttet af min reaktion.

Nu sker fejlene bare elektronisk, okay okay.
Jeg har lavet en lille bitte fejl i lab, hvor jeg glemte at lukke en hane og åbne en anden og så havde jeg noget snaller i systemet, hvor det absolut ikke hører hjemme.

Så der skulle pumpes ud og varmes på det, for at få hevet det ud.

Men så ved jeg også hvad jeg ikke skal gøre.

Ingen kommentarer: