søndag den 8. marts 2009

Wink wink black screen.

Forbistrede computer, det var hvad jeg tænkte fredag aften.

Jeg havde jo lige haft den tændt, uden problemer, inde på uni timen forinden og som ud af den blå luft, så kunne den ikke få forbindelse med styresystemet.
Så der var kun en lille fin markør som blinkede på den sorte skærm!

Så står man lige pludselig med et mindre problem, for at sige det mildt.

Heldigvis har jeg kunne låne en venindes aflagte bærbar, en bærbar af samme mærke som min og ikke mindst den smule ældre.
Men den kører i mine øjne noget bedre, men der skal sådan set ikke så meget til.

Men rart at det har været muligt at låne en bærbar, indtil jeg finder en mere varig løsning.

Hvis jeg vender tingene om til noget positivt, så har jeg ikke nogen væsentlige dokumenter på min bærbar, det er gemt på anden måde.
Har kun et par programmer af mere væsentlig karakter, som jeg pt ikke har adgang til, hvilket betyder at der næppe kommer billeder på bloggen det næste stykke tid.

En anden positiv ting er den at jeg endnu ikke er begyndt at skrive på specialet, så der er noget tid at løbe på der.

Men jeg må have en løsning på computerproblemet, og det er noget hø at det sker nu, hvor jeg ikke er meget for at købe en computer-lappeløsning, har jo ikke ligefrem et pengetræ groende i vindueskarmen.

Ingen kommentarer: