søndag den 1. marts 2009

Som sagt, enhver kubikmeter skal udnyttes!

Enhver kubikmeter værelse skal udnyttes, så jeg tog i Ikea.
Min oprindelige plan var en reol til 150kr, men da jeg kom derud, så var begge de reoler der stod til den pris noget værre skrammel!
I mine øjne var de reoler ikke meget mere end 50kr værd, de var ikke kønne og de lignede ikke noget der kunne holde til meget andet end nips.
Hvilket ikke man kan påstå ringbind og bøger kan kategoriseres som.

Så jeg er glad for at jeg havde veninden med, for hun fik mig sporet ind på en stigereol og ærlig talt, så var den flere gange kønnere end de to reoler jeg først havde kig på.
Prisen var også lidt højere med side 435kr, for den kombination som passede til mit behov.
Men denne reol er vist også en del mere egnet til at bære på ringbind, bøger og så min symaskine, end de som jeg oprindeligt havde kig på.



Nu skal de sidste flyttekasser tømmes for indhold, hvilket bliver rigtig godt.
Nu har de også stået og glanet en hel måned - lidt utroligt at jeg har boet her i en måned nu?!

Ingen kommentarer: