søndag den 1. marts 2009

Panikshopping undveget!

Det er lidt utroligt, det ser nemlig ud til at jeg undgår panikshopping i år.
Marts indeholder et par konservative arrangementer, som ellers kunne indbyde til panikshopping.
Men en veninde og hendes overlocker har vist reddet mig fra panikshopping, en form for shopping som ikke er god, for man ender sjældent med noget som bruges andet end en enkelt gang.

Så jeg tager lige et par kjoler med hjem til hende, når jeg skal besøge hende til tøsehygge.
Det betyder at kjolerne bliver omkring 10cm kortere og dermed knælange, var der nogen der sagde lav?

Så nu har jeg outfittet klar til den ene fest, og det bliver sort kjole, a la Marilyn Monroes berømte hvide kjole, tilsat rød clutch, røde peeptoes og nok en rød halskæde.

Den anden fest bliver nok i den hvide kjole med sort mønster og sorte stiletter og den røde clutch.

Det bliver godt at få kjoler i en mere klædelig længde.

Åh, hvor elsker jeg når tingene bare er på plads, for jeg hader godt nok panikløsninger når det gælder tøj.

Ingen kommentarer: