tirsdag den 31. marts 2009

Foråret er over os

Snart bliver tiderne lysere og så skal vinterjakken smides.
I den anledning gik det op for mig forleden, at jeg rent faktisk ikke har nogen ordentlig forårsjakke eller blazer for den sags skyld.

Jeg har kun en grøn blazer, som jeg købte den sidste år i den grønne farve, fordi jeg ikke skulle have en sort en.
Resultat: Jeg står med en blazer i en knap så anvendelig farve.

Så nu bør jeg kigge efter en forårsjakke eller blazer, men jeg har ingen idé om hvad jeg leder efter.
Det ender sikkert med min gode ven frk. regnjakke igen i år, selvom andet vil være at foretrække.

Må bare undersøge mulighederne, selvom det bliver en ørkenvandring.

2 kommentarer:

ProletarSuperstar sagde ...

H&M har altså nogle super-eksemplarer på habit/blazer/uniformsjakker i øjeblikket. Løøøøb!

Uniformsjakken er så tilpas kraftig, at jeg kommer til at bruge den som forårsjakke hele sommeren :D

Sacha sagde ...

Hmm... Det lyder lokkende :p.

Må helt klart se nærmere på det i H&M.