tirsdag den 3. marts 2009

Klaptorsk! Det var min mad!

Hvor er fælleskøkkener noget røv, nu begynder det at dæmre hvorfor jeg kun holdt kort på et fælleskøkken i sin tid.
Folk der "låner" andres ting uden at spørge om lov.

I morges ville jeg tage kylling (garanteret naturelmarineret og pumpet med vand) ud af min hylde i fryseren, men lå der nogen frostpose med kylling der?
Nej da, for en eller anden idiot har reddet sig noget gratis aftensmad der, det var så lige to kyllingebryster der forsvandt og dermed en omgang aftensmad og frokost der forsvandt.

I den grad fælleskøkkenets lyksagligheder, men set fra den lyse side, så er det kun fryseren der er frit tilgængelig, da køkkenskabet har lås og kun mig med nøgle og køleskabet har lås og vi er to om at dele det.

Bare kald mig Joey i dette tilfælde.


Jeg overvejer lidt hvordan tingene kan pakkes ind, så det ikke er tydeligt hvad der gemmer sig bag indpakningen.

Ingen kommentarer: