torsdag den 9. juli 2009

Dårlig smag?

Hej jeg hedder Container Connie.

Min yndlings påklædning er Skanky miniskirt, sandaler med ekstra høj hæl, gyldne ankelkæder, tåringe, næsering, forvasket lidt for kort gennemsigtig t-shirt fra min tid som miss wet t-shirt en gang i fordums tid, så min Amagernummerplade afsløres og med håret kækt sat op i et Ishøj springvand med mit elskede neonfarvede stofelastik.
Åh og mit aller yndlingssted er Birgers Bodega.


Nu har du læser, garanteret allerede dannet dig et billede af Container Connie og hun er da toppen af dårlig smag?!

Eller er det i stedet overload af elementer der ikke gør noget godt for hinanden?

For tager vi tingene hver for sig, så kan de fleste nok finde en som kunne bære et af elementerne og man vil tænke: Wauw!
Det handler i grunden om at klæde sig efter figur, personlighed og en lille smule efter sin alder.

Kort sagt dårlig smag er noget vi individuelt definerer, det handler om hvem vi er, hvor vi befinder os og hvem vi omgiver os med.

Det kunne faktisk godt ske at Container Connie er super hot i hendes omgangskreds.

Ingen kommentarer: