torsdag den 2. juli 2009

Sommerens blogleg

Så er der endnu en blogleg i omløb, de spredes sig som en steppebrænd udover det ganske blogland, jeg blev tagget af "2300 Happiiiness og Prinsesse Clara, og sådan en udfordring tager jeg gerne op, det er ikke noget der giver sved på panden, så det er lige til at overleve.

Reglerne er simple: Copy-paste indlægget fra den du blev tagget af og indsæt dine egne svar.

Sæt i gang!

1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden: Telefon, pung, nøgler og neglefil (det sidste bliver dog hjemme ved en tur til supermarkedet)
2. Favorit make-up mærke: The Body Shop, L'oreal, MAC.
3. Favorit blomst: Gerbera.
4. Ynglings tøjbutik: H&M og så ville jeg ønske at jeg havde pengene til at shoppe i Edith & Ella.
5. Favorit parfume: Nu bruger jeg ikke parfume til hverdag, men farvoritten på hylden er en fra Agent Provocateur.
6. Høje hæle eller flade sko: Flade sko til hverdag og hæle til fest, i hvertfald som tingene ser ud lige nu.
7. Får du gode karakterer? Mjah.. det vil jeg ikke påstå.
8. Ynglings farver: Tager jeg udgangspunkt i mit klædeskab må det være blå og sort.
9. Drikker du energi drikke? Næh, coffeinen får jeg fint nok fra kaffe/te/cola.
10. Drikker du tit juice? I perioder.
11. Kan du lide at svømme? Ja, men det er godt nok længe siden jeg sidst har været i vandet.
12. Bruger du en gaffel til at spise pomfritter med: Ja, medmindre det er McD/BK/Sunset.
13. Ynglings cremer: Jeg er faktisk ikke så god til det med cremer, synes de fedter unødvendigt meget alt for længe efter - men en creme jeg tvinger mig selv til at bruge er en håndcreme fra Matas de stribede.
14. Vil du gerne giftes en dag? Helt ærligt, så er det ikke noget jeg har tænkt over, har aldrig haft den stereotype lyserøde marengsdrøm.
15. Bliver du nemt sur? Nej, men nemt irriteret.
16. Kan du godt lide at jagte spøgelser? Nej tak, ellers tak.
17. Har du nogle forbier? Ja, edderkopper og en smule for mørke.
18. Bider du negle? Ja, desværre. Det sker dog oftest kun når jeg er nervøs, ellers piller jeg i neglene af kedsomhed - derfor er neglefilen altid med.
19. Har du nogen sinde haft en nær-død oplevelse? Ja, desværre og det er ikke noget jeg vil ønske for andre, for det er møgubehageligt at opleve hele sit liv for den indre biograf på ganske få sekunder.
20. Drikker du kaffe? Ja, i perioder rigtig meget og i andre absolut intet.

Nå, nu skal legen sendes videre og jeg tagger: No1,proletarsuperstar og feen Tine

Ingen kommentarer: