tirsdag den 28. juli 2009

Hvad posen gemte med lidt forsinkelse.

Var for træt i går aftes til at vise hvad posen fra Pieces gemte på.
Der var en fin lille klokkehat i, lige sådan en jeg har pønset på at skulle have investeret i.
Har haft kig på en uldhat til omkring 400kr, men så tikkede en sms ind fra min hattegale veninde, om at hun havde spottet en hat fra Pieces til den ringe sum af 129,95kr, så måtte jeg selvfølgelig lige slå et smut forbi, for at kigge på den og lidt mere en blot kigge blev det til.
Så nu kan jeg strege endnu en ting af min liste, og endda noget billigere end beregnet.
 

klokkehat

Jeg overvejer dog at sætte et andet bånd på, end det sorte plastik/lakbånd der er på.

5 kommentarer:

Ulla sagde ...

Undskyld mig - men har du købt fem identiske klokkehatte??? Altså ikke sådan ment, at de ikke er pæne, for det er de

Sacha sagde ...

Har kun købt en, det er det samme billede af hatten jeg har brugt fem gange.

Chaos sagde ...

Hahaha, Ulla. Det var da noget af en spøjs kommentar!


scient: Du skal da flashe den på :D

Sacha sagde ...

Skal nok No1 ;)
Skal lige have taget et ordenligt billede, hvor jeg ikke ligner et rådyr der har fået øje på et par billygter.

Beam sagde ...

Glæder mig også til at se den på! Elsker også hatte og har egentlig også hattehoved, men det er mest om efteråret/vinteren jeg går med hat.