torsdag den 16. juli 2009

Ønskeliste til efteråret 2009 part to

Så blev det klædeskabets tur og det er meget kedeligt, for det er ikke de videre spændende ting der står på den liste.

  • Langærmede t-shirts
  • Cardigans
  • Varme trøjer
  • Stroptoppe
  • Hverdagskjoler
  • Farvede strømpebukser
  • Vinterhat
  • Handsker i skind
  • Hverdagsfodtøj

Kort sagt de kedelige basisting der står på listen.
Varme trøjer er en nødvendighed, da der er meget koldt her hvor jeg bor – hvilket jeg jo fandt ud af da jeg flyttede ind.

Mine nuværende skindhandsker har klaret 5-6 vintre, hvilket er temmelig godt.
Men sådan et par skindhandsker er også noget så dyre, så de er nedprioriteret i forhold til et par varmetrøjer.

Det kunne være jeg skulle tjekke om det sidste var at finde på udsalg, fandt jo en cardigan under udsalget.

Ingen kommentarer: