torsdag den 2. juli 2009

En sommerklassiker vol.2

Jeg vidste at jeg skulle have taget den med tidligere i dag, da jeg inde på Strøget så denne sommerklassiker.

Almindelige BH-stropper og en halterneckudskæring på kjolen/blusen.

Det er endnu en af sommerklassikerne, og hellere ikke her forstår jeg kombinationen.
Barmstørrelsen er ingen undskyldning, for ikke at have halterneck-BH på.
Hvis man ikke kan finde en BH i halterneckmodellen/stropløs, så tager man ikke en halterneckkjole/top på - så simpelt er det.

Så er der kombinationen med synlige BH-stropper og en stropløs top, det er hellere ikke nogen heldig kombination og endnu mindre heldig når det øverste af BH'en kan ses, den var jeg også heldig at spotte i dag, endda på en kvinde med en lille barm.

Ikke at storbarmede kvinder kan bruge det som undskyldning, at de ikke kan finde en stropløs, for der findes stropløse BH'er i store skålstørrelser, spørgsmålet er nærmere har man lyst til at kaste penge til sådan sådan en.

Har man ikke BH'en til udskæringen på toppen/blusen/kjolen - then DON'T!

De få formildende omstændigheder er BH-stropper under stroptoppe, hellere farvede stroppe end dem i plastudgaven, for helt ærligt hvor lækkert er sådan en svedgullig plastikstrop?
Selvom en selvsiddende vil være det optimale uanset barmstørrelsen, men realiteterne er at sådan en selvsiddende sag lave gnavmærker i huden, især her i varmen.

Ingen kommentarer: