tirsdag den 14. juli 2009

Langsom oprydning

DSC02825

Så er projekt “oprydning i klædeskabet” begyndt og stakken der nåede at blive vasket, men da jeg skulle hænge tøjet på tørrestativet, så kunne jeg alligevel ikke lade være med at tænke: “Hvor ikke bare smide det ud med det samme, fremfor at smide det ind i skabet? – Det er jo alligevel slidt”.
Det er så en stak langærmede bluser (og yndlingskjole *snøft*), jeg kommer til at bande over jeg kylede de slidte bluser ud, næste gang jeg skal bruge en langærmet – af en simpel grund: Jeg h a d e r at købe langærmede plain bluser, og derfor har de gamle slidte bluser befundet sig godt i mit skab.

Så det næste stykke tid, der ryger der tøj ud – når jeg har afgjort om det gør noget godt, når det sidder på mig (ude af form tøj på nul-komma-ingen-tid ryger også ud).

Mon man skulle tjekke slutspurtsudsalg ud, om der skulle være plain langærmede bluser med den rette længde til ingen penge?

Ingen kommentarer: