fredag den 31. juli 2009

Rygsæk, vin og is

I går smuttede jeg en tur til Vanløse, for at besøge en veninde.
Da jeg havde lovet at medbringe vin og is, måtte jeg en tur forbi tøfex (eller føtex som andre kalder det) og det lykkedes mig at ramme ind i aftentravlheden ved kasserne og tålmodigheden falder, når man som jeg i forvejen var sent på den.

Så ud af føtex ind i metroen med isen under den ene arm og vinen i den anden hånd og min store rygsæk på ryggen (ingen plads i tasken til det indkøbte)

Da jeg så hoppede af metroen på Flintholm, og traskede derud af, uden at vide hvor langt væk hun rent faktisk boede fra stationen.
Så på min travetur derud af oplevede jeg en buschauffør med lidt opmærksomhed på vejen og lidt for meget opmærksomhed på mig og min oppakning under armene.

Altså! Det er da meget normalt at rende rundt med en vin under den ene arm og en is under den anden, er det ikke?

Ingen kommentarer: