tirsdag den 7. juli 2009

Fra mit skrivebord...

... har jeg den bedste udsigt over København og hvis jeg letter måsen og går hen til "altanen", så bliver udsigten endnu bedre.

I godt vejr kan jeg se Øresundsbroen og flyene der letter fra Kastrup lufthavn, ellers må jeg "nøjes" med at kunne spotte: Den sorte diamant, Marmorkirkens kuppel og flere andre københavnske tårne.

Så er der det mest spøjse jeg har udsigt over, nemlig taget på Panum med sine farvede "skorstene".
Det er sjovt med farverne på skorstenene, det er som om de står klarere med en grålig himmel i baggrunden, end på en klar blå sommer himmel.

Jeg synes i sandhed at jeg har en fabelagtig udsigt over København.

4 kommentarer:

rijaH sagde ...

Det lyder faktisk meget fabelagtigt og inspirerende ;) jeg har selv fornøjelsen af villa tage :(

Sacha sagde ...

Det er ikke derhjemme jeg har den udsigt - der er udsigten et æbletræ!
(Når persiennen ikke er den pga. solen)

Sacha sagde ...

den = nede

rijaH sagde ...

Nååerh på den måde :P hehe