torsdag den 16. juli 2009

Ønskelisten til efteråret 2009

Jeg har forleden haft fat i en blok og brainstormet på hvad mit klædeskab og badeværelsesskab godt kunne ønske sig her til efteråret og det er ikke nogen lille liste.

Jeg starter i badeværelset:

  • Kulsort øjenskygge
  • “Guld” øjenskygge
  • Mascara
  • Fixer til min foundation
  • Dagcreme
  • Blush
  • Taskespejl
  • Neglelak
  • Neglefil
  • Mineralfoundationbørste

Jeg har fundet ud af at den gråsorte jeg fik som prøve på et tidspunk, er genial til at lægge som skygge helt yderst på øjenlåget i et ’V’, men skyggen kunne godt klare at være lige en tand mørkere.
Så jeg er på udkig efter en sort og har også fundet en hos M.A.C.

Så er der dagcremen, jeg har godt nok svært ved at finde en, da jeg er lidt kræsen på det punkt.
Hader når de føles fedtede og når jeg allerhelst vil undvære parfumen i min creme.

2 kommentarer:

rijaH sagde ...

Kan da anbefale Elf's lille travel mirror så, det har jeg i tasken og det er ret godt :) Og behøver jo ik nævne det er billigt ;)

Sacha sagde ...

Jeg lurer på Elf fra tid til anden, for det er jo billigt :P

Men tak for tippet.