torsdag den 9. juli 2009

Den røde tråd

Jeg synes pt. mit klædeskab er en blandet landhandel uden nogen egentlig rød tråd, udover at der hænger flere sorte kjoler, og der kun er to par bukser og et par leggings i skabet.

Så i min søgen efter hvad der er min røde tråd, har jeg været forbi style.com, for at hente billeder fra diverse designere og på en måde blev jeg alligevel overrasket, for de billeder jeg har valgt ud, stemmer ikke helt overens med det der rent faktisk er i mit skab.
Så giver det lidt mere mening at jeg tit føler mig utilpas i det tøj jeg har valgt, når jeg kommer forbi et spejl.

Men på den anden side så kunne det redde mig fremover for fejlkøb, således jeg ikke ærger mig over at givne genstande er til vask, fordi resten i skabet er lige så fantastisk.

Så fremover vil der komme billeder af idéer der gerne måtte finde vej til mit klædeskab – og ja kun idéer, jeg er jo ikke millionær!

Ingen kommentarer: