torsdag den 15. oktober 2009

An awesome girl

Blev tagget af 2300 Happiiiness i  en af de mange bloglege der flyver omkring i blogosfæren.
Dette er nok den på papiret tastaturet letteste blogleg, der er 10 punkter man skal udfylde, og ingen regler om det udover at de skal være om blogskribenten.

1. Jeg elsker at lave mad og jeg har en forkærlighed for kogebøger, jeg laver ikke nødvendigvis tingene slavisk fra bøgerne, men lader mig inspirere.

2.  Min samling af dvd’er er større end min samling af cd’er.

3. Jeg ville ønske jeg kunne finde ud af, at gå i tårnhøje hæle.
Der er simpelthen så mange fine sko derude og med min ringe højde, burde jeg være i stand til at udnytte det.

4. I mine øjne er forår og efterår er de to smukkeste årstider, det ene med sine spæde grønne farver og den anden med alle de gyldne farver.

5. At knase isen på vandpytter og knase nedfalden agern er sjovt.

6. Chokolade er en genial opfindelse.

7. Forstår ikke at der er sat en hel måned af hvert eneste år med fokus på brystkræft, der findes også andre kræftformer derude.

8. Der er intet som jakkesæt incl. slips, så er det heldigt at jeg er borgerlig for så er der gode chancer for at se sådan en mundering bare en gang imellem.

9. Jeg er ikke gode venner med snaps, men hvem er i grunden det udover spritfabrikkerne?

10. Det tog mig så flere timer at finde på ni farveløse svar.

Ingen kommentarer: